איטליה - סופ"ש זול לאזור טורינו

טיסה: כרטיסים בחברת איזי ג'ט הוזמנו למילאנו לחודש פברואר 16 כ-8 חודשים מראש. המחיר קצת פחות מ-800 ש"ח לזוג ללא מזוודות. באיזי ג'ט ניתן לטוס ללא עלות נוספת עם טרולי במידות הנדרשות וללא מגבלת משקל.

מסלול: היעד הנבחר 3 ימים בטורינו כולל ביקור פרוטקציונרי במרכז המבקרים של פיאט וסיור בפס הייצור של רכבי היוקרה ממותג מזראטי הממוקם בטורינו.

מאחר שהטיסה מישראל בהלוך נוחתת מאוחר בלילה ובחזור ממריאה מוקדם מאוד בבוקר הזמנו ללילה הראשון והאחרון חדרים במלון MOXY אשר נמצא ממש מעבר לכביש של אולם הנוסעים של טרמינל 2 (טיסות איזי ג'ט נוחתות וממריאות בטרמינל 2 במלפנסה). המלון מקסים, מעוצב בסגנון מודרני וצעיר ובחדרים חלונות כפולים כך שלא מרגישים ושומעים רעש מטוסים.

אחרי שנת לילה קמנו בבוקר, אספנו את הרכב מחברת ההשכרה ממש מעבר לכביש ויצאנו לכיוון טורינו.

בטורינו, במרכז המבקרים של פיאט חיכתה לנו סילביה (מטעם החברה) וערכה לנו סיור מקיף כולל ארוחת צהריים וסיור במפעל מזראטי.

הביקור במרכז המבקרים פתוח לכולם ובחינם. נחמד להקדיש כחצי שעה להסתובב בין הרכבים ולהתרשם.

לאחר הסיור במפעל שהיה סיור מרתק ומעניין מאוד נסענו להתמקם במלון שהזמנו בפרוור של טורינו . המלון Best Quality Hotel La dersana , בדרגת 3 כוכבים. מלון מודרני וחדיש , אסטטי מאוד. מומלץ מאוד.

בערבים טילנו באזור המלון אכלנו במסעדות איטלקיות מקומיות ושתינו קפה בעיר העתיקה ממש מול המלון.

טילנו בטורינו, ברחובות הראשיים ועלינו לתצפית  ב- Mole Antonelliana בו נמצא מוזאון הקולנוע ותצפית נהדרת על העיר. העיר עצמה לא מושכת במיוחד.

בדרך חזרה למילאנו, עצרנו לביקור באגם אורטה. עיירה ציורית וקסומה לחופי אגם קסום עם אי נוסף במרכזו. אפשר לומר נקודת השיא של הטיול שהגענו אליה ממש במקרה (בהמלצת סילביה מפיאט).

בילינו בה חצי יום.

בחזרה למילאנו לאחר צהריים קפוא במיוחד, שיטוט באזור הדואמו והחנויות סביב, חזרה למלון מוקסי בשדה התעופה בערפל מוחלט.